Mozgásórák

Kezdőlap / Mozgásórák

Nő vagyok

Kezdő női jóga

Hangolódj újra belső nőiségedre, gyógyítsd magad mantrákkal, mudrákkal, áramlós gyakorlatokkal, melyek segítenek megtapasztalni a női energiák áramlását, ellazítják és felfrissítik testedet, harmonizálják női szerveid működését.

Hol lágyan nyújtunk, hol intenzívebban gyakorlunk, követve a Holdfázisokat, miközben erősítjük az alhast, a gáti területet. A tudatosítás, érzetfigyelés folyamatosan teret ad a belső női intuíció megélésének. Az óra végi pihentető relaxáció pedig segíti az elmélyülést.

A női test és lélek terápiája minden óra, mely segít visszatalálni női ciklusod természetes áramlásához és mélyebb kapcsolódást biztosít saját nőiségeddel.  Merd szeretni a tested, térj vissza saját erődhöz, fogadd el valódi önmagad és tudj befogadni! Könnyűnek tűnő szavak, mégis sokszor kihívások a mindennapi életben, család- és párkapcsolatban. Pedig az egészség és boldogság zálogai.

A női jóga varázsa felemeli és beragyogja a női lelket.

Válaszd a női jógát, ha

  • nő vagy és szeretnéd megismerni a nőiségedben rejlő lehetőségeket
  • szeretnéd tudatosan megélni nőiségedet
  • elakadtál női életutadon
  • szeretnéd a jógát női ciklusodnak megfelelően gyakorolni
  • menstruációs problémákkal küzdesz (görcsös vagy rendszertelen menstruáció)
  • gyenge a medencei, gáti izomzatod
  • bármilyen női betegséggel küzdesz
  • szexuális életedet javítanád

Miben segít a női jóga?

A mindennapi stressz, rohanó életmód mellett gyakran nehéz nőiségünk, nőiességünk megőrzése, ami női szerveink energetikai és egészségi állapotát is érintheti. A női ciklust sokan nehezen, vagy szükséges rosszként élik meg, ami olyan problémákhoz is vezethet, mint fájdalmas menstruáció, medencealapi izmok gyengülése, inkontinencia, szexuális problémák.

A női jóga a hatha jóga gyakorlatait alkalmazza a női egészség helyreállítására energetikai szinten. A fizikai testet a modern intimtorna hatékonyságával képes kezelni. Cél a figyelem befelé vezetése mellett az altest energetikai rendszerének harmonizálása, a ízületekben és izmokban felgyülemlő feszültségek oldása, a medence, a gát és a hasi szervek izomzatának erősítése, rugalmassá tétele.

A helyes légzéssel hozzájárulunk a hormonális folyamatokat kiegyensúlyozásához, az idegrendszeri és érzelmi stabilitás megteremtéséhez.

A rendszeres gyakorlás segít többek között természetes női ciklusunk szabályozásában, a PMS (premenstruális szindróma) tünetek és a menstruációs görcsök enyhítésében, szülés utáni regenerációban, termékenység javításában. A női jóga hozzásegít nőiségünk természetesebb és tudatosabb megélésében, önmagunk megismeréséhez és elfogadásához. Minden korosztály számára ajánlott egészség megelőzés és “gyógyítás” céljából.

„Ha nő vagy, ne feledd: egy igazi varázslónak születtél, teremtő tündérnek. Ha valamit szeretnél, el fogod érni, meg fogod érinteni. Az érzelmeid segítenek megtalálni és megtartani bármit: szerelmet, munkát, célokat. Elegendő vagy te magad, a lelked és a szíved.” (Belső Nóra)

Árak: (Időtartam: 1,5 óra)
2.300 Ft / alkalom

A tudatos nő Én-ideje – női jóga workshopok

8-10 alkalmas tanfolyamok, mely egy adott témára építve segítik a nőiség minél tudatosabb megélését a mai rohanó világban.

A hatha jóga elemeire épülő, főleg olyan gyakorlatok sora, amelyek a női szervekre hatnak, fizikai és lelki szinten is. Jógázás közben az érzéseinkre, intuícióinkra koncentrájunk, ami a női lét alapja. Nagyon fontos, hogy általánosan beindul egy regenerálódási folyamat a szervezetben a női mivoltunk tudatosodása és ezáltal annak mélyebb elfogadása révén, ami hat az összes női szervünkre, jó kondícióba hozza azokat: az alhasi terület energetikailag kiegyenlítődik, a keringés fokozódik.

Egészséges női életmód – 10 alkalmas női jóga tanfolyam

A mai felgyorsult világunk a női szerepek megélését több aspektusból is nehezítik. Nehéz ma egészséges nőnek lenni, mind fizikailag, mind lelkileg. A mindennapokban megélhető egészséges nőiség támogatása a célja ennek a tanfolyamnak. Támogatni a testet, támogatni a női lelket és erősíteni a női tudatosságot. Gyere és töltődj fel! Éld meg a nőiség varázsát!

 

Gerinc barát

A modern ember olyan életmódbeli hibákból fakadó mozgásszervi problémákkal küzd, amelyeket csak célzott, tudatos mozgással lehet kezelni. A gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával. Elsősorban a gerinc körüli tartóizmok fejlesztését, erősítését és a megrövidült, görcsös izomzat hatékony nyújtását célozza meg. A gerincjóga ötvözi a több ezer éves hatha jóga gyakorlatait és a mai modern anatómia és gerincterápia ismereteket. A könnyen és biztonságosan gyakorolható mozdulatsorok elsődleges célja a mozgásszervi megbetegedések megelőzése, de kialakult elváltozásoknál kiegészítő terápiaként is hatékonyan alkalmazható.

A helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításának is. A helyes légzés kiemelt szerepet kap a jógában, ami azonnali és közvetlen hatással bír a hormonrendszerre, az emésztésre, az energiatestre.

A harmadik fő terület a relaxációra való képesség javítása.  A mai modern ember figyelme a fizikai síkra irányul, ezért a jóga is itt kezdi a gyakorlást. Első lépésként a felgyorsult világból érkező ember figyelmét saját testére irányítja. Az elmélyült önvizsgálat számos jótékony hatással bír: lassul a légzés, az idegrendszer megnyugszik, a vérnyomás csökken, oldódnak a feszültségek és elindul a testtudat eddig nem tapasztalt intenzitású fejlődése.

Rendszeres gyakorlással javul a testtartás, a mozgáskoordináció, oldódik a stressz testi és lelki szinten is, javul a koncentrációs készség és az általános közérzet.

Válaszd a gerincjógát, ha

  • még sosem jógáztál,
  • régóta nem mozogtál semmit,
  • ülőmunkát végzel,
  • rendszeresen fáj a hátad és a derekad,
  • az idősebb korosztályhoz tartozol,
  • érdekel a jóga, és szükséged van egy pontra, ahol elkezdheted,
  • szeretnéd jobban érezni magad a bőrödben, de még nem tudod, neked való-e a jóga
  • ha szeretnél rugalmasabb, erősebb, energikusabb és kiegyensúlyozott lenni.